Выберите автомобиль:

Выберите свой автомобиль, это позволяет отобразить только нужные запчасти для Вашего автомобиля.


Гарантия и Возврат

ГАРАНТІЯ

Терміни дії гарантії різняться та залежать від категорії, виробника та постачальника автозапчастин. Більш детальну інформацію щодо термінів дії гарантії на необхідну Вам автозапчастину можливо отримати у співробітників інтернет-магазину.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки запалювання, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється щодо його цілосності, відповідності та працездатності при отриманні. На електричні товари - гарантія не поширюється.

Умови виконання гарантійних зобов'язань Продавцем:

• заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником);

• копія наряду-замовлення СТО, в якому є повна інформація про сертифіковану СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг), а також перелік виконаних робіт та встановлених запчастин;

• збережений товарний чек;

• акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася деталь, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту деталі і стану всіх запчастин вузла автомобіля, в якому проводилася заміна деталі (з печаткою СТО);

• копія документів СТО що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва про державну реєстрацію).

Орієнтовний термін розгляду рекламаційного випадку становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" стаття 8, п. 6).

ПОВЕРНЕННЯ

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 діб, не враховуючи дня придбання, повернути або замінити товар належної якості на аналогічний, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводське пакування, а також документ, що підтверджує факт придбання зазначеного товару (товарний чек).

У разі повернення товару без обґрунтованої причини транспортні витрати сплачує Покупець.

Якщо Покупець повертає або замінює товар на протязі 14 днів з причин:

помилки менеджера при підборі товару

• помилки складу при відборі товару

браку виробника

транспортні витрати, пов'язані з поверненням товару, сплачує Продавець.

Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні товару внаслідок:

з моменту придбання товару минуло більше 14 днів

• товар не є новим (був у використанні)

• при перевірці товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;

• товар зіпсований, подряпаний, має інші пошкодження;

• відсутній документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця, відсутність повної комплектації товару;

• упаковка товару пошкоджена, зі сторонніми написами, відсутні ярлики.

Товар привезений під індивідуальне замовлення Покупця з іншої країни поверненню не підлягає.